Liity jäseneksi

Maksamalla Pirkanmaan SETA – Sinuiksi ry:n jäsenmaksun vuodelle 2024 tuet järjestön toimintaa ja pääset osalliseksi jäseneduista. Jäsenrekisterimme on uusiutunut ja jäsenkortti on pääasiassa sähköinen. Jäsenrekisteristä vastaa Seta ry, joka on hankkinut jäsenjärjestöjen käyttöön FloMembers-järjestelmän, jonka kuvauksen löydät täältä⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Uusi jäseneksi haluava, liity alla näkyvästä linkistä.

Vanhoille jäsenille on lähetetty aktivointilinkki jäsenrekisteritietoihin osoitteesta notifications@passwd.floapps.com, ja lähettäjänä on Pirkanmaan SETA – Sinuiksi ry. Käy ensin aktivoimassa rekisteri ja muokkaamassa tarvittaessa tietojasi. Sen jälkeen siirry maksamaan jäsenmaksulaskusi, joko sähköpostiin tulleen laskun kautta, saapunut osoitteesta post@invoices.floapps.com tai suoraan rekisteristä osiosta laskut.  Merkitsethän kyseiset osoitteet turvallisiksi lähettäjiksi mahdollisuuksien mukaan ja tarkista roskapostikansiosi, jotta jäsenmaksulaskusi saapuu perille. Voit siis itse muokata omia jäsentietojasi rekisterissämme.

Jos haluat maksaa eri jäsenmaksuluokan kuin laskussasi on (10 e tai 20 e), muuta vain laskun summa sinulle oikeaksi. Tällöin älä käytä Paytrail-mahdollisuutta vaan maksa normaalisti verkkopankissasi. Paytrail-tavassa ei summaa voi valitettavasti muuttaa.

Kiitos, että olet ollut jäsenenämme, toivottavasti haluat jäsenyyttäsi jatkaa.

Lue lisää jäseneduista täältä

Suosittele jäsenyyttä myös tutuillesi – mitä enemmän meitä on, sitä enemmän saamme aikaan!

Jäsenmaksut vuodelle 2024

• Normaali jäsenmaksu: 20 €
  • Alennettu jäsenmaksu: 10 € (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, varus- ja siviilipalvelushenkilöt, vähävaraiset jne.)
  • Kannatusjäsenyys 100 € (järjestöt, yritykset ja yhteisöt)

Jäsenyyteen liittyvissä asioissa

esimerkiksi mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta käyttää sähköistä jäsenkorttia tai haluatte liittyä kannatus/yritysjäseneksi, ottakaa yhteyttä sähköpostitse osoiteeseen taloudenhoitaja [] pirkanmaanseta.fi