Malkus-maanantai

Malkus-maanantai on avoin keskusteluryhmä sateenkaari-ihmisille, joiden elämää hengellisyys koskettaa. Ryhmässä voi miettiä, miten voi yhteensovittaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuulumisen ja hengellisyyden.

Ryhmässä käy eri kohdassa omaa taivaltaan olevia, niin tuoreeltaan omaa paikkaansa haeskelevia kuin jo pidempään eri teemoja työstäneitä. Tapaamisissa nautitaan samanhenkisten ihmisten seurasta ja vertaistuesta (ryhmä ei ole raamattu- tai rukouspiiri).

Ryhmä on monelle ainoa paikka, missä voi olla avoimesti oma itsensä. Kunnioitamme jokaisen maailmankatsomusta, vakaumusta tai uskontoa – turvallisemman tilan ohjeittemme mukaisesti. Eri tavoin maailmaa tarkastelevat ovat lämpimästi tervetulleita!

Malkus-maanantai on Sinuiksi ry:n ja Sateenkaariyhdistys Malkuksen yhteistyössä järjestämä ryhmä.