Miesten ryhmä alkaa to 17.3 klo 17.30 toimistolla

14.3.2022

To 17.3 klo 17.30 uusi MIESTEN RYHMÄ alkaa – ei ilmoittautumista

Sinuiksi ry:n (ent. Pirkanmaan Setan) toimistolla

Ei ilmoittautumista. Ryhmä kokoontuu kerran kuussa torstaisin.

Ensimmäisessä tapaamisessa käydään läpi osallistujien toiveita ryhmän toiminnasta. Erilaiset aktiviteetit ovat mahdollisia. Miesten avoin ryhmä tarkoittaa sitä, että siellä voi käydä silloin kun haluaa tai tulla mukaan koska haluaa. Ryhmän tarkoituksena on koota yhteen niitä, jotka haluavat vaikkapa elämän suurista kysymyksistä, jakaa kulumisia homo- tai bi-teemoja unohtamatta. Tai voit olla myös puhumatta mitään. Ryhmäläiset päättävät itse mistä halutaan keskustella. Bonuksena tutustut uusiin ihmisiin.

Olet sopiva ryhmäläiseksi, jos olet täysi-ikäinen. Ryhmään ei tarvitse sitoutua ja siellä voi käydä omien menojen mukaisesti. Sinun ei tarvitse ilmoittautua erikseen tai olla yhdistyksen jäsen voidaksesi tulla mukaan.

Tarvittaessa käymme vaikka hakemassa sinut sovitusta paikasta, ettei toimiston kynnys ole liian korkea. Lisätietoja ryhmästä voit kysyä toiminnanjohtajalta: mikko[at]pirkanmaanseta.fi.

Kevään tapaamiset ovat to 17.3., 21.4. ja 19.5. klo 17.30 alkaen, ryhmään voi saapua joustavasti.

Sinuiksi ry, Näsilinnankatu 48 E, Tampere

3. krs. Pääset huomaamatta perille.

Tulo-ohjeet toimistolle kuvien kera

Tervetuloa!