Miesten miitit

Miesten Miitit
Miesten miitit kokoontuu kerran kuussa torstaisin.

Miesten miitit ovat avoimia eli siellä voi käydä silloin kun haluaa tai tulla mukaan koska haluaa. Ryhmän tarkoituksena on koota yhteen niitä, jotka haluavat keskustella tekemisen ohella elämän suurista kysymyksistä tai vaan jakaa kulumisia homo- tai bi-teemoja unohtamatta. Tai voit olla myös puhumatta mitään. Ryhmäläiset päättävät itse mistä halutaan keskustella. Bonuksena tutustut uusiin ihmisiin!

Miittien sisällöt ovat ryhmäläistensä näköistä ja se voi olla erilaisia aktiviteetteja, esim. peli-ilta, elokuvat, saunailta, vieraisluennoijat, näyttelyt, konsertit, keilaus, kädentaidot, luontokävelyt, kahvila- tai pubi-ilta, levyraati, jooga tms.

Olet sopiva miitteihin mukaan, jos olet täysi-ikäinen. Tapaamisiin ei tarvitse sitoutua ja siellä voi käydä omien menojen mukaisesti. Sinun ei tarvitse ilmoittautua erikseen tai olla yhdistyksen jäsen voidaksesi tulla mukaan.

Lisätietoja ryhmästä voit kysyä koordinaattoriltamme: jenni[at]pirkanmaanseta.fi

Syksyn 2024 tapaamiskerrat