Kohtaamisen huoneentaulu

Sinuiksi ry on koonnut asiakkaiden, kävijöiden, yhteistyökumppaneiden ja työntekijöiden näkemyksistä yhteistoiminnallisesti kohtaamisen huoneentaulun.

Voit tulostaa Kohtaamisen huoneentaulun ja ripustaa sen esimerkiksi omaan työhuoneeseesi tai työpaikallesi. Kohtaamisen huoneentaulun avulla henkilöt voivat paremmin kiinnittää huomiota sensitiivisen ja turvallisen kohtaamisen edistämiseen. Se on viesti myös muille ihmisille siitä, että turvallisemmat ja toiset huomioivat käytännöt on toiminnassa huomioitu.

Voit ladata kohtaamisen huoneentaulun alta löytyvän tiedostolinkin kautta!

Voit ladata Kohtaamisen huoneentaulun täältä:

Tunnetahn jo Sinuiksi ry:n muun toiminnan ja palvelut? Kaikki toimintamme ja palvelumme ovat täysin ilmaisia.

Meillä kokoontuu yli 20 vertaistukiryhmää, joista suurin osa Tampereella toimistollamme. Vertaisryhmistä löytyy varmasti jokaiselle jotakin. Vertaisryhmiin pääset tutustumaan täältä! Tai voit olla yhteydessä järjestökoordinaattori Jenni Laulaiseen (jenni[at]pirkanmaanseta.fi).

Valtakunnallisten palveluidemme kautta tarjoamme seksuaalineuvontaa ja -terapiaa esimerkiksi omaa identiteettiään pohtiville, heidän läheisilleen sekä konsultaatiotukea ammattilaisille. Valtakunnallisiin palveluihin pääset tutustumaan täältä! Voit olla yhteydessä myös neuvontatyöntekijä Outi Santavuoreen (outi.santavuori[at]pirkanmaanseta.fi).

Meiltä löytyy myös erityispalveluja sateenkaarinuorille: teemme tiivistä yhteistyötä Verkkonuorisotalo Loisteen kanssa viikoittain sekä järjestämme nuorille erilaisia teemailtoja. Verkkonuorisotalo Loisteeseen voit tutustua täältä! Verkkonuorisotalo Loisteen Sinuiksi-toiminnasta voit kysyä neuvontatyöntekijä Reetta Kevätniemeltä (reetta@pirkanmaanseta.fi).

Kaikesta toimintaan tai yhdistykseen liittyvästä voit olla yhteydessä myös toiminnanjohtaja Mico Ylimäkeen puhelimitse (040 510 7488) tai sähköpostilla (mico@pirkanmaanseta.fi).