Verkkonuorisotalo Loiste

Verkkonuorisotalo Loiste on 13-20-vuotiaille sateenkaarinuorille suunnattu verkkoyhteisö Discordissa. Toimintaan voivat osallistua kaikki alle 29-vuotiaat nuoret, jotka kuuluvat seksuaali- ja sukupuolivähemmistöön, sateenkaariyhteisöön, tai joita nämä teemat koskettavat jollain tavalla. Toiminnassa kunnioitetaan jokaisen itsemäärittely- ja itsemäärittelemättömyysoikeutta.

Loiste tarjoaa sateenkaarinuorille turvallisemman tilan vertaiskohtaamisiin ohjattujen ja moderoitujen chattien muodossa. Loisteella järjestetään viikoittain avoimia ryhmächatteja, teemachatteja sekä vertaisryhmätoimintoja, jotka keskittyvät esim. sukupuolen moninaisuuteen tai neurokirjoon. Lisäksi Loisteella on mahdollisuus yksilötukeen, jossa voi keskustella seksologian ja nuorisotyön ammattilaisen kanssa mm. identiteettinsä määrittelystä, sukupuolen ilmaisusta tai kaapista ulostulosta.

Lisätietoa: Verkkonuorisotalo Loiste

Sinuiksi ry:n yhteistyö Verkkonuorisotalo Loisteella

Sinuiksi ry tekee yhteistyötä verkkonuorisotalo Loisteen kanssa.

Sinuiksin järjestämää toimintaa on Loisteella seuraavasti:

Maanantaisin

- Sinuiksi-yksilöpäivystys klo 15:00-17:00

Torstaisin

- parillisina viikkoina Sinuiksi-teemachat klo 16:30-18:30

- parittomina viikkoina Loistava neurokirjo -ryhmä neurokirjon piirteitä omaaville sateenkaarinuorille klo 16:30-18:30.

Loisteen muu toiminta:

Maanantai: SMOK-chatit maanantaisin klo 16:00-18:00.

Tiistai: chatti avoinna klo 17:00-19:00

Keskiviikko: chatti avoinna klo 15:00-17:00

Perjantai: chatti avoinna klo 18:00-20:00

Sinuiksi ry:n Verkkonuorisotalo Loisteen toiminnasta vastaa neuvontatyöntekijä Reetta Kevätniemi. Reetan tarkemman esittelyn löydät täältä. Reettaan saat yhteyden sähköpostitse (reetta[at]pirkanmaanseta.fi) tai puhelimitse (044 230 5698).