Manse Pride 2024 lukuina

17.6.2024

Manse Pride 2024 oli tänä vuonna suurempana, vaikuttavampana ja näkyvämpänä kuin koskaan. Tapahtuman mahdollisti runsaslukuinen sponsori- ja yhteistyökumppanijoukkomme. Pääyhteistyökumppaninamme oli tänäkin vuonna Tampereen kaupunki, joka on sitoutunut yhteistyöhön myös tuleviksi kahdeksi vuodeksi.

TAPAHTUMAT

Manse Pride 2024 -tapahtumaviikon aikana järjestettiin ennätykselliset 89 eri tapahtumaa!

Manse Pride -tapahtumista vastaavat yhteistyökumppanimme. Sinuiksi ry järjesti tänä vuonna 15 eri tapahtumaa.

SPONSORIT

Tapahtumallamme oli ennätysmäärä sponsoreita, eli 16 sponsoria! Ilman sponsoreita emme voisi mahdollistaa Manse Pride -viikkoa. Rahallisen tuen lisäksi kaipaamme liittolaisia, jotka tekevät omassa arjessaan yhdenvertaisuutta vahvistavia ja lisääviä tekoja. Olemme erityisen onnellisia runsaasta uusien toimijoiden verkostosta. Toivomme, että yhteistyö jatkuu ympäri vuoden ja seuraavissa Manse Prideissa.

KÄVIJÄT

Eri tapahtumiin osallistui tuhansittain ihmisiä. Osa tapahtumista kesti vain tietyn rajatun ajan, mutta osa tapahtumista jatkuu jopa koko kesäkuun.

Marssiin osallistui arvioiden (tarkentuvat vielä) mukaan noin 6000 ihmistä. Puistojuhlassa oli tätäkin enemmän kävijoita, mahdollisesti noin 8000 henkilöä. Olemme siis puistojuhlan osalta lyöneet läpi ennätyksen.

TEKIJÄTIIMI

Tämän vuoden Manse Pride -tapahtumaa on rakennettu elokuusta 2023 lähtien. Ydintiimiin on kuulunut vastaava tuottaja Saara Rohkimainen, koordinaattori Jenni Laulainen, talousvastaava Risto Pasula, Sinuiksi ry:n puheenjohtaja Jari Kuisma sekä toiminnanjohtaja Mico Ylimäki.

Vapaaehtoisten panos on ollut myös merkittävän tärkeä. Sinuiksi ry:n hallituksen lisäksi järjestämiseen osallistui yli 60 vapaaehtoista, jotka olivat jakautuneet eri tiimeihin, kuten liikenteenohjaajiin (30 kpl).

PALAUTE

Julkaisemme palautelinkit tämän viikon aikana. Julkaisemme kolme eri kyselyä: tapahtumakävijöillemme, vapaaehtoisillemme sekä sponsoreille ja yhteistyökumppaneille.