Manse Pride -viikolla vertaishenkilötoimintaa

4.6.2024

Sinuiksi ry:llä on tulevalla Manse Pride -viikolla vertaishenkilötoimintaa!

Mahtavat vapaaehtoisina toimivat vertaishenkilömme kiertävät Pride-viikon tapahtumissa ja heidät tunnistaa vertaishenkilö-nimilapusta. Vertaishenkilötoiminnan tarkoituksena on tarjota juttukaveria ja seuraa viikon tapahtumiin niitä kaipaaville. Heidän kanssaan voi keskustella tapahtumissa mieltä askarruttavista asioista tai pyytää muuten juttuseuraksi.

Voit myös pyytää vertaishenkilöä osallistumaan kanssasi viikon tapahtumiin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vertaishenkilo(at)pirkanmaanseta.fi.

Kerro sähköpostissa mihin tapahtumaan tahtoisit vertaishenkilön mukaasi. Vertaishenkilömme ottavat sinuun tämän jälkeen yhteyttä ja tulevat mahdollisuuksien mukaan kaveriksi, seuraksi ja tueksi tapahtumiin.

Vertaishenkilöinä toimii tänä vuonna neljä ihanaa Manse Pride -vapaaehtoista, jotka ovat tukena tapahtumissa ja tulevat mahdollisuuksien seuraksesi tapahtumiin. Ota siis rohkeasti yhteyttä tai tule tervehtimään tapahtumissa!

Vertaishenkilötoiminnassa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita.

“Tavataan Prideillä!” toivottavat vertaishenkilömme.

Lisätietoja Sinuiksi ry:n Jenniltä jenni(at)pirkanmaanseta.fi ja Ilonalta ilona(at)pirkanmaanseta.fi.