Manse Pride 2023 palautekysely

24.6.2023

Manse Pride 2023 oli menestys. Kävijämäärät eri tapahtumissa ylittivät kaikki odotuksemme. Manse Pride 2023 kulkueeseenkin osallistui poliisin arvion mukaan noin 5000 ihmistä, joka oli oma ennätyksensä. Oli erityisen hienoa nähdä se ilon, yhteenkuuluvuuden ja rakkauden kollektiivinen tunne, joka osallistujista välittyi.

Haluan kiittää jokaista osallistujaa sekä Priden tekijää koko Sinuiksi ry:n puolesta. Ilman teitä ei olisi Pridea!

Haluamme kehittää Pride-tapahtumiamme jatkuvasti ja rakentaa ensi vuoden Pridesta entistä parempi. Siihen kaipaamme teidän kaikkien apua. Vastaamalla muutaman minuutin mittaiseen kyselyyn annatte meille arvokasta tietoa siitä, miten ja mihin suuntaan lähdemme kehittämään Pride-tapahtumiamme. Kysely löytyy täältä: https://q.surveypal.com/Manse-pride-2023-kavijakysely-2

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne. Oikein hyvää, iloista ja turvallista kesää kaikille. Syksyllä yhdistyksemme ryhmät palailevat kesätauolta, joihin olette sydämellisesti tervetulleita.

Mico Ylimäki