Sepäse-kierros tavoittaa kaikki 8.-luokkalaiset Tampereella

22.11.2022

Sinuiksi ry on jo seitsemän vuotta ollut mukana Tampereen Sepäse-pajakierroksella.

Kolmas ja viimeinen viikko on käynnissä ja pian on vedetty yhteensä 96 pajaa (45 min.). Maaliskuussa kierros jatkuu, jolloin on vierailtu kaikilla yläkouluilla ja tavoitettu kaikki Tampereen kahdeksasluokkalaiset eli noin 2000 oppilasta.

Sinuiksi ry:n pajassa perehdytään seksuaaliseen suuntautumiseen, sukupuolen moninaisuuteen ja yhdenvertaisuuteen. Kierroksen muissa kolmessa pajassa keskitytään mm. suostumuksellisuuteen, omiin rajoihin, turvaseksiin, seurusteluun, ihmissuhteisiin ja päihteisiin. Lue pajoista lisää.

Tampereen kaupunki tukee Sepäse-pajatoimintaa osana opetussuunnitelman mukaista opetusta. Kyseessä on yhdistyksemme massiivisin koulutuskokonaisuus. Emme pystyisi siihen ilman kaupungin avustusta.

Lämmin kiitos koordinaattorillemme ja sitoutuneille paja-kouluttajillemme, joiden ansiosta tämä ponnistus onnistuu tänäkin vuonna.

Terveisiä Silta-Nivasta, jossa sosionomiharjoittelijamme Mikael on ohjaamassa Sepäse-pajaa.