Sinuiksi ry:n avoimet ovet ammattilaisille 11.6. kello 12-15

4.6.2024

Tervetuloa avoimiin oviimme pride-viikon tiistaina 11.6. kello 12-15!

Sinuiksi ry järjestää avoimet ovet kaikille sosiaali-, terveys-, kasvatus-, ohjaus- ja muiden alojen ammattilaisille, joita toimintamme kiinnostaa.

Avoimet ovet järjestetään Sinuiksi ry:n toimistolla (Näsilinnankatu 48 E, 3 krs.) Manse Pride -viikon tiistaina 11.6. kello 12-15. Järjestämme lyhyitä infoja toiminnastamme kello 12.15, kello 13.15 sekä kello 14.15.

Avoimien ovien aikaan pääsee tutustumaan yhdistyksemme paikalliseen sekä valtakunnalliseen toimintaan. Myymme myös pienen määrän virallisia Sinuiksi ry:n sekä vuoden 2024 Manse Pride-tuotteita, joita ostamalla tuet toimintaamme ja tulevia pride-järjestelyjä!

1. Reitti tapahtumapaikalle on esteetön: Kyllä Lisätiedot: Tulo-ohjeet sivuillamme https://yhdistys.sinuiksi.fi/yhteystiedot/ohjeet-perille/. Esteetön sisäänkäynti sisäpihan puolelta. Sisäpihalle pääsee Pyhäjärvenkadun kautta. Saattoliikententeelle on tilaa pysähtyä sisäänkäynnin edustalle. Tällä puolelle ei ole ovisummeria. Ilmoitathan siis etukäteen, jotta voimme tulla sinua vastaan. Soita tai lähetä tekstiviesti Micolle: 040 510 7488. Ratikan lähin pysäkki on Tuulensuu, 600 m toimistolta. Bussin lähin pysäkki on Eteläpuisto, 100 m toimistolta.

2. Tapahtumapaikalla on esteetön autopaikka: Ei

3. Tapahtumapaikan sisäänkäynti on esteetön: Kyllä Lisätiedot: Tila sijaitsee 3. kerroksessa. Kolmanteen kerrokseen pääsee hissillä, jonka ovisivun leveys on 900 mm. Hissin pituus on 120 cm ja leveys 105 cm. Ovisummeri korkeammalla kuin istumakorkeus. Soita tai lähetä tekstiviesti tarvittaessa Micolle: 040 510 7488.

4. Tapahtumapaikassa liikkuminen on esteetöntä: Kyllä.

5. Tapahtumatilassa on esteetön WC: Kyllä Lisätiedot: WC on sukupuolineutraali.

6. Tapahtumaan voi osallistua avustajan ja/tai opaskoiran kanssa: Kyllä

7. Tapahtumatilassa on käytettävissä induktiosilmukka: Ei