Sinuiksi ry:n ja Sinuiksi-palveluiden kesä

19.6.2024

Sinuiksi ry sekä Sinuiksi-palvelut ovat kesällä ajoittain suljettuina

Työntekijöiden loma- ja taukoajat

Outi Santavuori 24.6.-4.8.

Reetta Kevätniemi 1.7.-28.8.

Mico Ylimäki 2.7.-25.8.

Jenni Laulainen 15.7.-18.8.

Risto Pasula 8.7. - 18.8.

Sinuiksi ry:n toimisto

Toimisto on suljettu 15.7.-18.8. välisen ajan. Tuona aikana toimistolla ei ole ketään. Toimistolla ei ole myöskään anonyymia seksitautitestausta tuona aikana.

Jos sinulla on kysyttävää, voit olla yhteydessä toiminnanjohtaja Mico Ylimäkeen (puh. 040 510 7488 tai sähköpostitse mico.ylimaki[at]sinuiksi.fi).

Vertaistukiryhmät

Vertaistukiryhmät ovat siirtyneet ansaitulle kesätauolle kesäkuun alussa. Vertaisryhmät jatkavat toimintaansa elo-syyskuun vaihteessa. Seuraa sivustomme kalenteria sekä someamme saadaksesi tietoa vertaisryhmien aloitusajoista.

Voit olla yhteydessä myös järjestökoordinaattori Jenni Laulaiseen, jos sinulla on kysyttävää vertaisryhmistä (puh. 044 243 2395 tai sähköpostitse jenni[at]sinuiksi.fi).

Sinuiksi-palvelut

Sinuiksi-palvelut ovat suljettuina 2.7.-4.8. välisen ajan. Tuona aikana ei ole lainkaan asiakasvastaanottoja, puhelinpäivystyksiä ja anonyymin kysymyspalstan kysymyksiin vastaaminen saattaa kestää tavanomaista pidempään.

Palvelut jatkuvat normaalisti 5.8. alkaen ja päivystys jatkuu jälleen 6.8.

Voit olla yhteydessä myös neuvontatyöntekijä Outi Santavuoreen, jos sinulla on kysyttävää Sinuiksi-palveluista (puh. 044 988 5090 tai sähköpostitse outi.santavuori[at]sinuiksi.fi).

Loiste-työ

Loiste-verkkonuorisotyö on Sinuiksin osalta tauolla 1.7.-28.8.

Voit olla yhteydessä myös neuvontatyöntekijä Reetta Kevätniemeen, jos sinulla on kysyttävää Loiste-työstä (puh. 044 230 5698 tai sähköpostitse reetta[at]sinuiksi.fi).

Talous

Verkkolaskutus toimii normaalisti, samoin sähköpostilaskutus. Epäselvissä tilanteissa voi ottaa yhteyttä kirjanpitäjäämme tdspoy[at]gmail.com. Tarvittaessa hallitukseen.

Hallitus

Sinuiksi ry:n hallitus viettää kokoustaukoa heinä- ja elokuussa.

Yhdistyksen hallitukseen saat yhteyden hallituksen puheenjohtaja Jari Kuisman kautta sähköpostitse jari[at]sinuiksi.fi.