Sinuiksi ry:n puheenjohtajaehdokas esittäytyy

8.12.2022

Jari Kuisma asettuu Sinuiksi ry:n puheenjohtajaehdokkaaksi. Yhdistyksen jäsenet valitsevat puheenjohtajan ja osan hallituksen jäsenistä lauantaina järjestettävässä sääntömääräisessä syyskokouksessa.

Jari on toisen kauden hallituslainen ja koulutukseltaan tietotekniikan diplomi-insinööri. Jari työskentelee Tampereella it-alan yrityksessä projektipäällikkönä ja esihenkilönä. Hän asuu Tampereella aviopuolisonsa sekä pienen koiran kanssa ja harrastaa kulttuuria sen kaikissa muodoissa mutta erityisen intohimoisesti elokuvia.

— Minulle on erittäin tärkeää reiluuden kokemus ja yhtenäiset ihmisoikeudet. Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvotyö on vielä kesken. Ongelmakohtiin on puututtava, toteaa Jari.

Jos Jari tulee valituksi hallituksen puheenjohtajaksi, hän aikoo tuoda toimintaan jatkuvuutta sekä omaa osaamistaan ketterästä projektityöstä ja esihenkilötyöstä.
Sinuiksi ry täyttää ensi vuonna 50 vuotta.

Yhdistyksen juhlavuosi tulisi olemaan varmasti tärkeimpiä kokonaisuuksia ensimmäisen vuoden hallitustyöskentelyssä, Jari sanoo.

Puheenjohtajaehdokas Jari Kuisma haluaisi myös kartoittaa uusia jäsenhankintakeinoja ja -etuja. (Kuva: Studio Torkkeli)