Tampere United juhlii Manse pride-viikolla 6.-11.6.

31.5.2022

Tampere United on mukana @mansepride -viikolla 6.6.–11.6.
Käytännössä Manse Pride näkyy seuran aikuisjoukkueiden ottelutapahtumissa siten, että kapteenit kantavat sateenkaaren väreissä olevaa kapteenin nauhaa. Lisäksi Pyynikin urheilukentän kulmaliput ovat otteluissa Tampereen tiedostava pride -lipun väreissä. Samoja värejä kantava lippu nousee pride-viikon ajaksi myös Tampereen Raatihuoneen salkoon Keskustorilla.

Tärkeintä on, että jokaisella on mahdollisuus harrastaa jalkapalloa Tampere Unitedissa ja tulla kannustamaan sinipaitoja otteluihin niin, että voi kokea olevansa tervetullut avoimesti omana itsenään”, sanoo Tampere Unitedin puheenjohtaja Antti Niemistö.

Lisää aiheesta.

Aiemmin vuonna 2018 Soho Sporting Society:n joukkueet ottivat yhdistyksen silloisen Pirkanmaan Seta ry:n logon pelipaitoihinsa pride-viikon kunniaksi.

Kuva seuran uutisesta