Tampereen Mummolaakson Talvikin tanssit

19.1.2023

Talvikin tanssit 11.2.2023 Laternassa

Tervetuloa Talvikin tanssien kiihkeään ja kimmeltävään maailmaan la 11.2.2023 klo 20–02. Tampereen Mummolaakso -ryhmä kutsuu jälleen ihania sateenkaarevia naisia juhlimaan tunnelmalliseen Laternaan (Puutarhakatu 11, Tampere).

Liity sinäkin rohkeasti joukkoon!

ILLAN KULKU

Klo 20.00 Ovet avautuvat.

Sisäänpääsy 15 e käteisellä + narikka.

DJ NILLA viihdyttää alkuillasta ikivihreällä paritanssittavalla musiikilla.

Klo 20.30 PIKADEITIT

Yleisön pyynnöstä järjestetään taas huippusuositut pikadeitit, joten ilman tanssipariakin uskaltaa tulla paikalle. Ilmoittaudu mukaan lipunmyynnissä, ensimmäinen ryhmä starttaa jo klo 20.30 – rajoitettu osallistujamäärä!

Klo 21.30 70’s DISCO DANCING by JANNA

Stagen valtaa notkea Janna, joka johdattaa koko porukan 70-luvun diskotanssin saloihin yhteiskoreografian avulla. Tanssi kuin Travolta!

Klo 22.00 DJ CATARINA

Loppuillan old school -diskojytkeestä vastaa dj Catarina. Toivekappaleita voi esittää etukäteen Tampereen Mummolaakso -ryhmän Facebook-seinälle. Genrenä 1970–1990-lukujen disko. Saa pukeutua!

Illan huuma jatkuu aina valomerkkiin klo 1.30 asti ja sen yli!

Talvikin tansseihin ovat tervetulleita kaikki seksuaali- ja/tai sukupuolivähemmistöön kuuluvat henkilöt, jotka tunnistavat itsensä naisiksi, tuntevat yhteyden feminiinisyyteen tai pitävät feminiinisyyttä osana identiteettiään. Kunnioitamme itsemäärittelyoikeutta, ja rajaus on tehty, jotta kuvauksesta itsensä tunnistaville olisi mahdollisuus kohdata toisiaan rennossa ympäristössä.

Edellytämme kaikilta bileisiin osallistujilta asiallista käytöstä muita juhlijoita kohtaan.

Seuraa ilmoittelua Tampereen Mummolaakso -ryhmän Facebook-sivulla.

*Tapahtuma on osa Sinuiksi ry:n 50-vuotisjuhlavuotta.*