Tiedotus Manse Pride -Leimareista

20.6.2024

Leimarit järjestettiin ensimmäistä kertaa koskaan ravintola Rannassa. Halusimme kaikin keinoin varmistaa, että Leimareilla on samanlainen henki kuin aina ennenkin ja pystymme tarjoamaan jokaisella turvallisemman tilan, jossa voi juhlia yhteisömme moninaisuutta hyvässä hengessä.

Valitettavasti tämä ei monilta osin ole toteutunut. Osa kävijöistä on kokenut olonsa Leimareilla turvattomaksi ja se osoittaa meille, ettei ravintola Ranta perusteellisista valmisteluista huolimatta pystynyt lauantaina tarjoamaan samaa turvallista tilaa kuin YO-talo. Huomioimme saamamme palautteen ja otamme sen vakavasti. Teemme konkreettisia asioita sen eteen, että Leimarit voivat myös jatkossa olla iloinen, turvallinen, mukaan ottava ja sensitiivinen tilaisuus kaikille sateenkaareville ihmisille.

Tiedotamme muutoksista ja Leimareiden järjestämispaikasta myöhemmin lisää, kun saamme asioihin varmistusta. Koko Sinuiksi ry:n ja Leimarit-tiimin puolesta toivotamme teille kaikille hyvää kesää. Toivottavasti kesä on täynnä mahtavia, hyviä ja kannattelevia asioita.