Tiistaina 11.6.2024: Pikakaverihaku

4.6.2024

TÄYNNÄ Tiistaina 11.6.2024 Laikun Luentosalissa Manse Pride pikakaverihaku

HUOM! Tapahtuman ilmoittautuminen on täynnä.

Tapahtumassa noudatetaan normaalia pikatutustumisten kaavaa: puolet osallistujista istuu omilla paikoillaan, toinen puoli kiertää jutellen jokaiselle uudelle ihmiselle muutaman minuutin. Tutustumisen helpottamiseksi tarjolla on myös puheenaiheita täyttämään tyhjiä hetkiä.

Esteettömyys

Reitti tapahtumapaikalle on esteetön. Talon pääovella on pitkät portaat. Esteetön sisäänkäynti sijaitsee rakennuksen Laikunlavan puoleisessa päädyssä talon pohjoispuolella. Esteetön sisäänkäynti pidetään turvallisuussyistä lukittuna, mutta sisään pääset soittamalla ovella sijaitsevaa kamerallista summeria.

Laikun omat esteettömät parkkipaikat eivät ole remontin vuoksi käytössä. Lähimmät liikuntaesteisten parkkipaikat ovat Keskustorin parkkialueella. Lähimmät yleiset parkkipaikat ovat Keskustorilla, Frenckellin aukiolla ja pysäköintitalo P-Frenckellissä.

Laikussa liikkuminen on esteetöntä ja esteetön WC. Tiloissa on tosin pieniä kynnyksiä.

Tapahtumaan voi osallistua avustajan ja opaskoiran kanssa.

Noudatamme tapahtumassa turvallisemman tilan periaatteita. Periaatteisiin voit tutustua etukäteen täältä: https://yhdistys.sinuiksi.fi/toiminta/turvallisempi-tila/