Uuden toiminnanjohtajan tervehdys

18.7.2023

Tervehdys!

Olen Mico Ylimäki. Olen aloittanut Sinuiksi ry:n toiminnanjohtajana sekä Sinuksi tuki- ja neuvontapalveluiden vastaavana neuvontatyöntekijänä 12.6.2023. Oma työtaustani linkittyy kasvatus- sekä perhetyöhön. Olen toiminut muun muassa varhaiskasvatuksessa sekä lastensuojelun jälki- ja sijaishuollossa rivityöntekijänä sekä esihenkilötehtävissä. Koulutukseltani olen sosionomi (ylempi amk).

Asun Kauhajoella Etelä-Pohjanmaalla yhdessä puolisoni kanssa. Meillä on kotona kaksi kissaa, Shikamaru ja Morgana. Vapaa-aikana minut löytää metsästä lenkkeilemässä, kansallispuistoista vaeltamasta tai kirjaa lukemassa. Pidän myös pyöräilystä, uimisesta ja joogasta.

Ammatillisesti kiinnostavimmat aiheet ovat nuorisotyö, lastensuojelu, osallisuus, yhdenvertaisuus sekä sateenkaarierityinen työ.

On ollut mahtavaa huomata, miten paljon aktiivisia henkilöitä yhdistyksessämme on. On ollut aivan erityisen ihanaa huomata, että yhdistyksemme toimii turvapaikkana sekä kohtaamispaikkana suurelle joukolle. Toivon, että tämä vaikuttava työ ja yhteistyö syvenee sekä laajenee tulevaisuudessa entisestään. Olen saanut tutustua tässä lyhyessäkin ajassa huipputyyppeihin, ja odotan innolla, mitä tulevaisuus tuo mukanaan.

Minut löytää varmiten Sinuiksi ry:n toimistolta maanantaista perjantaihin 9-17, mutta näppärästi saa myös puhelimitse (puh. 040 510 7488) sekä sähköpostitse (mico.ylimaki[at]pirkanmaanseta.fi) tavoitettua. Tulkaa ihmeessä moikkaamaan toimistolle tai vain viettämään aikaa, keitän varmasti kahvit/teet! 😊

Kaikkea hyvää viikkoonne,

Mico Ylimäki