Vapaaehtoishaku Manse Prideen on auki huhtikuun ajan!

2.4.2024

Vapaaehtoistoiminta Manse Pridessa

Vapaaehtoistyö on prideviikon sydän ja ehdoton edellytys juhlan ja mielenosoituksen toteutumiselle. Manse Pride-viikko sekä marssi ja pääjuhla kasvavat vuosi vuodelta suuremmiksi. Tämä tarkoittaa sitä, että myös vapaaehtoisten joukkoon tarvitaan enemmän tekijöitä!

Vapaaehtoistyön merkitys

Vapaaehtoisena tuet työtämme seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen ihmisoikeuksien edistämiseksi. Olet konkreettisesti mahdollistamassa tuhansien ihmisten osallistumisen viikon tapahtumiin sekä marssiin ja pääjuhlaan! Pääset kokemaan yhdenvertaisuuden puolesta tehtävää työtä aitiopaikalta ja olet osa yhteisöämme.

Vapaaehtoisten vaatimukset

Edellytämme vapaaehtoisiltamme:
– Intoa tehdä merkityksellistä työtä vähemmistöjen aseman parantamiseksi
– Osallistumista työtehtävän perehdytykseen
– Liikenteenohjaajilta: täysi-ikäisyys ja ajokortti

Aiempaa kokemusta tapahtumajärjestämisestä tai vapaaehtoistyöstä ei vaadita!

Huom! Alle 15-vuotialta pyydämme huoltajan/huoltajien luvan osallistua vapaaehtoistyöhön.

Vapaaehtoishaku on auki 1.4.-30.4.2024

Haku on huhtikuussa ja toukokuussa saat perehdytyksen sekä lisäinfoa tehtävästäsi. Sinuiksi ry:n työntekijät tukevat sinua vapaaehtoistyössäsi!

Hae tästä!

Vapaaehtoistehtäviä Manse Pridella on paljon erilaisia. Voit valita itsellesi mieluisan tai ehdottaa itse juuri sinulle sopivaa tehtävää! Tehtäviä on esimerkiksi seuraavia: vertaishenkilö tapahtumiin, liikenteenohjaaja marssiin, huudattaja marssille, pääjuhlan valmistelu, sometus viikolla ja/tai pääjuhlassa, valo- ja videokuvaus.

Ilmoittautumislomakkeesta näet millaisia muita tehtäviä on eli rohkeasti mukaan vaan, sinua tarvitaan! Yhdessä entistä vahvempina.

Manse Priden vapaaehtoisten vastuuhenkilönä toimii Sinuiksi ry:n koordinaattori Jenni, joka mielellään antaa lisätietoja ja vastaa kysymyksiin: jenni(at)pirkanmaanseta.fi tai 044 243 2395