Vuosijuhla jäsenille ja jäseniksi liittyville

8.6.2024

Pirkanmaan Seta – Sinuiksi ry:n jäsenet ja jäseneksi liittyvät on kutsuttu yhdistyksemme 51. vuosijuhlaan 10.6. Manse Pride -viikon maanantaina ravintola Mixeissä kello 17:30 - 19:00.

Tuo mukaasi myös ystäväsi, jotka ovat kiinnostuneita yhdistyksen jäsenyydestä ja paikallisen toiminnan tukemisesta. Tapahtumassa on myös tuotepöytä, jossa ensimyynnissä aivan uusia Manse Pride -tuotteita. Yhdistyksen toimintaa tukeavia tuotteita on pride-viikolla myynnissä vain pienet erät, joten jäsenillasta voit varmistaa mukaasi haluamasi yhdistuksen toimintaa tukevat tuotteet.

Jäsenet saavat jäsenetuna vuosijuhlassa ostetuista Manse Pride -tuotteista 10% alennuksen. Jäseneksi jäsenillassa tai Manse Pride pääjuhlassa liittyvät saavat myös pienen lahjan. Vuosijuhlan jälkeen ilta jatkuu Mixeissä Gekon tietovisalla  kello 19:00.

Jäsenkortti kannattaa laittaa vinkumaan pride-viikolla, sillä sen avulla saa alennusta mm. leffailloista ja Leimarit-bileistä.