Kasvurauha -ryhmä

Kasvurauharyhmä on 12–16-vuotiaille sukupuoltaan pohtiville nuorille.

Oletko 12–16-vuotias nuori ja pohdit omaa sukupuoli-identiteettiäsi?

Haluamme tarjota sinulle ryhmän, jossa voit pohtia omaa poikamaisuuttasi, tyttömäisyyttäsi tai muuta sukupuolen kokemustasi rauhassa muiden saman ikäisten kanssa. Ryhmää ohjaavat vastuulliset vertaisaikuiset.

Tässä ryhmässä annetaan kasvurauha tulla omaksi itseksi ilman oletuksia tai paineita.

Ryhmässä saa kiireettä olla oma itsensä ja miettiä sitä, miten voisi tulla entistä enemmän itsekseen omassa tahdissa ja oman tilanteen mukaan.

Ryhmä kokoontuu kerran kuussa Sinuiksi ry:n toimistolla. Ryhmäkerrat löytyvät etusivun kalenterista.

Ilmoittaudu ryhmään lähettämällä WhatsApp-viesti numeroon: 044 2432395. Kerro viestissä kutsumanimesi ja ikäsi. Viesteihin vastaa Sinuiksi ry:n koordinaattori Jenni. Ryhmä toteutuu, kun ilmoittautuneita on vähintään 3. Jenniltä voit kysyä myös lisätietoja ryhmästä.

Tervetuloa mukaan!

Ryhmässä noudatetaan turvallisemman tilan ohjeita: https://yhdistys.sinuiksi.fi/toiminta/turvallisempi-tila/

Sinuiksi ry tarjoaa tukea myös vanhemmille, jos heille herää kysymyksiä siitä, miten voisi parhaiten olla oman lapsensa tuki ja turva sukupuolen moninaisuuteen liittyvissä asioissa: Mico Ylimäki, toiminnanjohtaja(at)pirkanmaanseta.fi

Translasten- ja nuorten vanhemmat kokoontuvat kerran kuussa, lisätietoa ryhmästä voi kysyä koordinaattorilta Jenniltä jenni(at)pirkanmaanseta.fi