Nuorten ryhmä

Sateenkaarinuorten ryhmä Sinuiksi ry:ssä ja etänä!

Ryhmä on tarkoitettu ihan kaikille sateenkaarinuorille esim. aseksuaaleille, lesboille, homoille, bi- ja panseksuaaleille, transihmisille, muunsukupuolisille ja sukupuolettomille tai identiteettiään pohtiville 16–21-vuotiaille.

Ryhmä kokoontuu kerran kuussa. Luvassa on vertaistukea ja mukavaa yhdessäoloa. Lämpimästi tervetuloa!

Noudatamme turvallisemman tilan ohjeita: https://yhdistys.sinuiksi.fi/toiminta/turvallisempi-tila/

Ryhmään on ilmoittautuminen:

Voit ilmoittautua etäosallistujaksi tai lähiosallistujaksi. Ilmoittautumislinkki löytyy etusivun tapahtumakalenterista. Ilmoittaudu viimeistään ryhmäkerran edeltävänä päivänä, kiitos!

Ryhmä toteutuu, jos ilmoittuneita on vähintään 3 ohjaajien lisäksi (5 henkeä). Sinulle varmistetaan ryhmän toteutuminen sähköpostiviestillä ryhmäkerran päivänä.

Lähitapaaminen:

Sinuiksi ry, Näsilinnankatu 48 E, 33200 Tampere. Tulo-ohjeet toimistolle kuvien kera löytyy täältä.
Perille pääsee huomaamattomasti. Halutessasi tulemme sinua vastaan.

Lisätietoja ryhmästä saa Sinuiksi ry:n koordinaattorilta: jenni(at)pirkanmaanseta.fi

Jenni myös lähettää etäosallistujille linkin tapaamiseen.

Sateenkaarinuorten ryhmä Tampereella -kuvituskuva