Poly- ja monisuhteisuusryhmä

Miitit ovat vapaamuotoisia tapaamisia polyamorisille, monisuhteisille ja näistä kiinnostuneille. Miiteissä keskustellaan joko ennalta sovitusta aiheesta tai tavataan toisia vapaamuotoisesti.

Monisuhteisuus on kattokäsite, jolla viitataan kaikkiin ihmissuhdemuotoihin, joissa yksi ihminen voi olla intiimissä suhteessa useamman kuin yhden ihmisen kanssa yhtä aikaa.
Näitä ovat esim. polyamoria, swingaus (parinvaihto), avoimet suhteet sekä ihmissuhdeanarkia.

Monisuhteisissa suhteissa osapuolilla voi olla samanaikaisesti useampia rakkaus-, seksi-, ja/tai muulla tavoin intiimejä suhteita joissa kaikki osalliset ovat tietoisesti osana monisuhteista suhdekuviota ja lisäksi aktiivisesti hyväksyneet olla monisuhteisessa suhteessa.

Lisätietoja antaa:

ryhmän vetäjä Heli

040 7019541 (yhteydenotot Helille tekstiviestillä)

tai koordinaattoriimme Jenni

jenni[at]pirkanmaanseta.fi

Ryhmässä noudatetaan turvallisemman tilan ohjeita: https://yhdistys.sinuiksi.fi/toiminta/turvallisempi-tila/