Sinuiksi ry:n pöytä on Manse pride-pääjuhlassa la 11.6. klo 15.30-18

10.6.2022

Ole totta Tampereella!

Tarkista la 11.6. klo 14.30 Manse pride -marssiohjeet (järjestäytyminen) ja pääjuhlan kulku Sorsapuistossa tapahtumasivuilta. Tarkista myös mahdolliset muutokset sivuilta vielä ennen lähtöäsi.

Sinuiksi ry:n esittelypöytä on myös Manse pride-pääjuhlassa klo 15.30-18. Pöytä on helppo löytää. Vierellämme samassa katoksessa on myös Sateenkaariyhdistys Malkus ry:n Voimavaraksi-hankkeen esittelypiste.

Sinuiksi ry:n pisteestä voit:

• ostaa Manse pride -tarran, -jääkaappimagneetin tai kangaskassin (tuotolla peitetetään tapahtumakuluja) Maksutapoina käyvät pankki- ja luottokortit sekä Google/ApplePay.
  • saat tietoa yhdistyksen toiminnasta (mm. syyskauden vertaisryhmät, Sepäse-pajat) ja Sinuiksi-palvelusta (mm. yksilöllinen seksuaaliterapia, anonyymipalsta, Sinuiksi-chatit, koulutukset ja materiaalit).
  • voit tuoda tarpeettomat binderit, niin toimitamme ne eteenpäin, niin välitämme ne uuteen kotiin. Kiitos!
  • hakea kondomeita tai liukkareita (nuorisopalvelujen bussissa on jaossa nuorille myös suuseksisuojia)
  • voit tehdä lahjoituksen Sinuiksi ry:n työn tukemiseksi.
  • voit liittyä Sinuiksi ry:n henkilöjäseneksi tai yhteisöjäseneksi. Siten pääset vaikuttamaan yhdistyksen syys- ja kevätkokouksiin ja tuet työtämme jäsenmaksulla.
  • tai voit tulla muuten vaan moikkamaan Sinuiksi ry:n työntekijöitä, hallituslaisia ja aktiiveja.

Nähdään!

Tule moikkaamaan meitä Sorsapuistoon. Kuvassa vasemmalla yhdistyksemme koordinaattori-Jenni, joka on Sinuiksi ry:n esitelypöydä luona. Oikealla puolella on Manse pride-viikon tuottaja ja pääjuhlan toinen juontaja Julia Röyttä.