Sinuiksi ry täyttää tänä vuonna 50 vuotta

19.1.2023

Sinuiksi ry juhlii 50-vuotissyntymäpäiviään koko vuoden ajan. Lähes kaikki tämän vuoden tapahtumat ovat osa juhlavuoden viettoa, mutta tiedotamme erikseen keskusteluilloista ja tempauksista, joissa muistellaan yhdistyksen historiaa ja monipuolista toimintaa viiden vuosikymmenen ajalta.

Nyt lanseeraamme juhlavuodentunnuksen, jonka on suunnitellut Tuomonpaja. Tuomon paja on luonut myös Sinuiksi ry:n varsinaisen logon

Juhlavuodentunnuksessa on mainittu yhdistyksemme vuosien aikana käytetyt nimet aina ensimmäisestä Vagabondi ry -nimestä alkaen. Vagabondi ry:n säännöissä, kehotuskiellon ollessa voimassa, todettiin, että yhdistys toimii "yksinäisten ja perheettömien" hyväksi. Nämä kohderyhmät ovat edelleen meille tärkeitä. Nykyisin yhteisöömme kuuluu totta kai myös perheitä ja onneksi vapaaehtoistemme ja ryhmätoimintamme ansiosta, ei-enää-niin-yksinäisiä ihmisiä.

Kutsumme teidät viettämään juhlavuotta kanssamme!

Mikko Ala-Kapee
Sinuiksi ry:n tj.

Kuvassa tunnus jossa luku 50, jossa numeron nolla muodostaa sydämen.
Juhlavuoden tunnus juhlistaa Sinuiksi ry:n 50 vuotista historiaa.